Veelgestelde vragen

Bestellen lukt niet? De website www.originated.nl is doorgelinkt naar www.originated-shop.nl . Hierdoor kan het gebeuren dat er tijdens het bestelproces een fout ontstaat. Het probleem kan worden opgelost door rechtstreeks in uw browser www.originated-shop.nl in te tikken en dan de bestelling invoeren. Lukt het nog steeds niet? Stuur dan een email met de gewenste artikelen naar jack@originated.nl of neem contact op met telefoonnummer 06-39786886.

Aan het eind van het betaalproces wilde ik kiezen voor een andere wijze van betalen en nu lukt het niet meer om de bestelling af te ronden en ook lukt het niet meer om de bestelling opnieuw te plaatsen. Vaak heeft Originated deze bestelling wel ontvangen als een niet afgeronde bestelling, wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op om u verder te helpen. Heeft u binnen 8 uur niets van ons gehoord, stuur dan svp een email naar jack@originated.nl

Wat als het product van mijn keuze niet meer voorradig is? Stuur een email naar jack@originated.nl met de omschrijving van het gewenste artikel en we zoeken voor u uit of het artikel nog te bestellen is.

Kunnen de artikelen uit de webshop ook eerst bekeken worden? Jazeker, dit kan bij Originated in Monnickendam, Kerkstraat 15. Originated is te bezoeken op een tijdstip dat het u uitkomt. Een afspraak is zo gemaakt door een mail te sturen naar jack@originated.nl of neem contact op via telefoonnummer 06-39786886.

Aanbieding

Flower Bottles € 19,00 € 9,50

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2008 - 2017 Originated-Webshop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel